Det är något förbryllande att just nu återupptas debatten om mediernas kommersialisering, både hos Sim(o) på Nordiska museet och hos Publicistklubben i Stockholm.
På Second Opinion den 15 maj 2012 diskuterar jag Mediernas kommersialisering. Mitt intryck från debatterna är att det fortfarande är svårt att diskutera varumärken för journalister och medier i allmänhet.
Uppdatering: Emanuel Karlsten gör ett intressant inlägg på À jour om varumärken och journalistik
Läs även andra bloggares åsikter om internet, media, journalistik, varumärke, publicistklubben, sim(o), forskning, medievetenskap, trender
Intressant
På Second Opinion den 15 maj 2012 diskuterar jag Mediernas kommersialisering. Mitt intryck från debatterna är att det fortfarande är svårt att diskutera varumärken för journalister och medier i allmänhet.
Uppdatering: Emanuel Karlsten gör ett intressant inlägg på À jour om varumärken och journalistik
Läs även andra bloggares åsikter om internet, media, journalistik, varumärke, publicistklubben, sim(o), forskning, medievetenskap, trender
Intressant